Rozwijaj się na polu gamedev z #ROG4Creators! Weź na warsztat przygotowany przez Ten Square Games fragment kodu oraz materiały graficzne i rozwiń “Electro ROG” – interpretację kultowej polskiej gry “Electro Body” autorstwa Macieja Miąsika. Stwórz kolejny poziom, dodaj nowe elementy czy funkcjonalności – kierunek, który obierzesz zależy tylko od Ciebie.

Pamiętaj tylko, żeby zachować klimat uniwersum Republic Of Gamers.

Na przesłanie swojej gry w 2D lub 3D masz czas do 19 grudnia. Niżej znajdziesz bazowy kod i assety graficzne do wykorzystania w Unity. Warunki? Bohaterem Twojej wersji musi być Electro ROG, a klimat nawiązywać do uniwersum Republic Of Gamers.

Zobacz naszą grę-inspirację “Electro ROG” przygotowaną przez Macieja Miąsika i ekspertów Ten Square Games. Rozbuduj ją o nowe elementy i przejdź do finału!

!! NAGRODY //!

1. MIEJSCE
Laptop Asus ROG Zephyrus M16
oraz warsztaty w Ten Square Games*

2. MIEJSCE
Warsztaty w Ten Square Games*
oraz 3 dniowe szkolenie z Unity

3. MIEJSCE
Warsztaty w Ten Square Games*
oraz kurs Unity na platformie Udemy

*Warsztaty odbędą się w siedzibie Ten Square Games we Wrocławiu.

Zwycięzcy konkursu będą mieli okazję od podszewki poznać proces tworzenia gier w TSG oraz elementy składowe największych hitów producenta. To również okazja do spotkania się ze specjalistami game designu i game developmentu – doświadczeni twórcy porozmawiają i uczestnikami od ich indywidualnych projektach, dzieląc się feedbackiem i wskazówkami. W pakiecie darmowy transport, nocleg, wyżywienie oraz zestaw brandowych gadżetów.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Zobacz rozmowę z legendami polskiego gamedevu.
Poznaj wskazówki Ambasadorów #ROG4Creators i doświadczonych Ekspertów.

Działamy w Unity – kompleksowym i popularnym w branży narzędziu do projektowania 2 i 3D.
Zobacz przygotowane tutoriale i poznaj elementy tworzenia gier krok po kroku.

//! NARZĘDZIA i MATERIAŁY ->>

UNITY
HUB

Pobierz //>

Elementy do wykorzystania
w zadaniu

Pobierz //>

Fragment kodu
Electro ROG

Pobierz //>

!! WYŚLIJ ZGŁOSZENIE //!

Rezultaty swojej pracy wyślij w postaci linku do video z prezentacją efektów tzw. gameplay (YouTube, Vimeo, film umieszczony na dysku) oraz dołącz plik tekstowy z kodem. Maksymalny czas trwania video to 5 minut, możesz uzupełnić je o dźwięk lub napisy.




    JuRY

    Maciej Miąsik
    Legenda polskiej branży gier wideo. Projektant, programista, producent i dźwiękowiec.
    Współtwórca pierwszej polskiej komercyjnej gry PC z 1992 r. „Electro Body” będącej bazą w naszym projekcie. Pracował przy Fire Fight dla EA Games oraz był szefem produkcji pierwszej części "Wiedźmina". Wykładowca w Game Dev School, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz w Warszawskiej Szkole Filmowej. Członek Zarządu Movie Games S.A., firmy która wsparła nasz projekt.
    Piotr Gnyp
    Ze światem gamingu związany od lat. Twórca czołowego serwisu branżowego - Polygamii. Pracował w startupach technologicznych, rozwijał też gamingowe spółki w zakresie e-commerce i e-sportu. w Platige Image był szefem researchu, w Juice pozyskiwał klientów na cinematiki studia, a w Walkabout Games zarządzał sektorem rozwoju biznesu.
    Obecnie pracuje jako dyrektor marketingu w Movie Games. Jego artykuły i wystąpienia o nowoczesnych technologiach i grach można spotkać w mainstreamowych mediach.
    Paweł Szpiczakowski
    Developer Advocate & Unity Talent Mentor. Od 2016 związany z Ten Square Games. Zaprojektował i wydał ponad 200 gier na urządzenia mobilne. Jest wielbicielem game jamów, Prezesem Stowarzyszenia Twórców Gier “Sensei” i organizatorem wrocławskiego Sensei Game Jamu. Do swoich najmocniejszych stron zalicza szybkie prototypowanie mechanik gier, dodawanie juicy feelingu oraz implementacje UI. Nadzoruje też projekt Unity Boost, inicjatywę Ten Square Games, w którym Senior Developerzy z różnych branż podnoszą swoje skille poznając tajniki tworzenia gier.
    Damian Kuk – „PL Tutors”
    Damian Kuk zajmuje się wszystkimi aspektami związanymi z grafiką komputerową. Od modelowania, poprzez nakładanie materiałów, po animację i finalny rendering. Od 6-ciu lat prowadzi popularny kanał w serwisie YouTube – „PL Tutors” – gdzie dzieli się swoją obszerną wiedzą w przystępnej, poradnikowej formie. Po godzinach zajmuje się także projektowaniem gier w programach Unity oraz Unreal Engine.
    Marcin Czech (Asus)
    Marcin Czech ASUS Polska – Członek polskiego zespołu ASUS Republic of Gamers odpowiedzialny za obszar laptopów dla graczy. Ma ogromny sentyment do gier fabularnych, szczególnie tych retro.

    >PARTNER AKCJI //

    Ten Square Games - polski producent i wydawca gier mobilnych. Od 10m2 wrocławskiego biura, w którym marka zaczynała swoją działalność, do blisko 21 milionów aktywnych użytkowników. Lider branży gamedev w Polsce. w ramach projektu zespół TSG stworzył nową odsłonę gry „Electro Body”, przygotował materiały dla uczestników, wsparł nas merytorycznie i pomoże w wyborze zwycięzców.

    //PATRONI MEDIALNI ?>

    Polygamia - czołowy serwis o tematyce gier wideo, publikujący branżowe artykuły, komentarze i recenzje najnowszych tytułów. Działa w myśl idei “portal to ludzie, którzy go tworzą i ludzie, którzy go czytają”.

    Polskigamedev - baza newsów, publicystyki, zapowiedzi, kodów rabatowych i recenzji gier. Miejsce aktywnego dialogu między twórcami a czytelnikami, płynnie adaptujące się do dynamicznych zmian.

    Wp.pl - przewodnik Polaków po wirtualnych świecie, internetowa przestrzeń poświęcona informacji, wiedzy i rozrywce, z której korzysta ponad 20 milionów użytkowników.

    Aktualizacja zasad konkursowych

    Hej!
    Wprowadziliśmy zmiany do konkursu #CODE YOUR ROG.
    Zwycięzców wyłonimy już w 1 etapie, na podstawie przesłanych prac konkursowych. W tym roku rezygnujemy z hackatonu. Przedłużyliśmy za to termin nadsyłania prac w obu konkursach – możecie działać aż do 19 grudnia!

    Zrozumiałem!