To cykliczny projekt firmy ASUS Republic of Gamers skierowany do młodych twórców, którzy kreatywność łączą z zamiłowaniem do gier komputerowych. W każdej edycji konkursu uczestnicy są inspirowani przez Ambasadorów #ROG4CREATORS i wspierani nowymi technologiami spod szyldu Republic of Gamers.
W ostatniej odsłonie #ROG4Creators do rozwinięcia była kreacja postaci w motion design.
4. edycja #ROG4Creators skierowana była do grafików 3D, motion designerów i ilustratorów, którzy łączą kreatywność z zamiłowaniem do gier komputerowych. Na uczestników czekały dwa konkursy – ROG IN MOTION oraz PAINT YOUR ROG. Sprawdź szczegóły zadań, zobacz wyróżnione prace i dowiedz się kto wygrał profesjonalne szkolenia, bony na zakupy gier i nagrodę główną w postaci laptopa spod szyldu Republic of Gamers!
Pierwsza edycja konkursu dotyczyła teksturowania 3D na bazie gotowej bryły. Zadaniem uczestników było wykreowanie nowej historii bohatera za pomocą kolorów i tekstur. Dzięki serii tuturiali instruktażowych z wyzwaniem mógł zmierzyć się każdy, bez względu na doświadczenie i umiejętności.
Druga edycja #ROG4Creators kręciła się wokół muzyki. Uczestnicy w dwóch konkursach tworzyli własną muzykę do animacji RE:IGNITE i pisali alternatywne teksty do jej utworu. Ambasadorami akcji zostali: Natalia Zamilskiej i Rau Performance, którzy inspirowali uczestników w wywidach i podzielili się sprawdzonymi patentami w krótkich tutorialach.
Tym razem uczestnicy mogli spróbować swoich sił w dwóch konkursach. Tworzyli i kodowali własne gry, a także rozwijali pomysły na historię nowego bohatera sagi ROG. Bazą do zadań była pierwsza polska gra na PC „Electro Body” z 1992 r. Najlepsi zgarnęli laptopa ROG Zephyrus M16 oraz kursy, warsztaty i inne wartościowe nagrody.
Czwarta edycja #ROG4Creators to dwa konkursu dla twórców grafiki 3D, animacji motion design i ilustratorów. W pierwszym o nazwie ROG IN MOTION konkursowicze rozwijali w motion design kreację postaci. W drugim PAINT YOUR ROG kolorowali graficznie pojedyncze klatki, z których powstała animacja poklatkowa. Najlepsi zgarnęli laptopa ROG Zephyrus M16 oraz inne wartościowe nagrody.
Pierwsza edycja konkursu dotyczyła teksturowania 3D na bazie gotowej bryły. Zadaniem uczestników było wykreowanie nowej historii bohatera za pomocą kolorów i tekstur. Dzięki serii tuturiali instruktażowych z wyzwaniem mógł zmierzyć się każdy, bez względu na doświadczenie i umiejętności.
Druga edycja #ROG4Creators kręciła się wokół muzyki. Uczestnicy w dwóch konkursach tworzyli własną muzykę do animacji RE:IGNITE i pisali alternatywne teksty do jej utworu. Ambasadorami akcji zostali: Natalia Zamilskiej i Rau Performance, którzy inspirowali uczestników w wywidach i podzielili się sprawdzonymi patentami w krótkich tutorialach.
Tym razem uczestnicy mogli spróbować swoich sił w dwóch konkursach. Tworzyli i kodowali własne gry, a także rozwijali pomysły na historię nowego bohatera sagi ROG. Bazą do zadań była pierwsza polska gra na PC „Electro Body” z 1992 r. Najlepsi zgarnęli laptopa ROG Zephyrus M16 oraz kursy, warsztaty i inne wartościowe nagrody.
Czwarta edycja #ROG4Creators to dwa konkursu dla twórców grafiki 3D, animacji motion design i ilustratorów. W pierwszym o nazwie ROG IN MOTION konkursowicze rozwijali w motion design kreację postaci. W drugim PAINT YOUR ROG kolorowali graficznie pojedyncze klatki, z których powstała animacja poklatkowa. Najlepsi zgarnęli laptopa ROG Zephyrus M16 oraz inne wartościowe nagrody.
Ultralekki i niezwykle wydajny sprzęt, który gwarantuje nowy wymiar rozrywki, ale też doskonale sprawdza się jako narzędzie pracy twórczej. 6 głośników Dolby Atmos® zapewnia doskonale wyważony dźwięk. Dzięki pojemnej baterii 90Wh możesz grać i tworzyć gdzie chcesz – nawet przez 10 godzin na jednym ładowaniu.
Ultralekki i niezwykle wydajny sprzęt, który gwarantuje nowy wymiar rozrywki, ale też doskonale sprawdza się jako narzędzie pracy twórczej.
6 głośników Dolby Atmos® zapewnia doskonale wyważony dźwięk. Dzięki pojemnej baterii 90Wh możesz grać i tworzyć gdzie chcesz – nawet przez 10 godzin na jednym ładowaniu.
Kolektyw instruktorów, których łączy pasja do sztuki i edukacji. Celem M4G Seminars jest przekazywanie wiedzy zdobytej przez lata pracy w branży 2D/3D oraz postprodukcji podczas szkoleń i warsztatów.
Magazyn, wytwórnia, organizator festiwali i fundacja. Gamemusic to miejsce, gdzie o muzyce w grach można dowiedzieć się wszystkiego, ale można ją też wydać i wypromować.
Jedyna w Polsce certyfikowana przez markę Ableton szkoła produkcji muzycznej, która od 2008 roku kształci muzyków XXI wieku. To też miejsce dla fanów pracy na najnowocześniejszych systemach audio - od pierwszego dźwięku po mix&mastering.
GRYonline.pl to największy w Polsce serwis internetowy o grach komputerowych i video. W ramach tego serwisu oprócz bardzo obszernego magazynu, newsroomu i poradników, dla fanów gamingu czeka równie popularna telewizja - tvgry.pl
Polski producent i wydawca gier mobilnych. Od 10m2 wrocławskiego biura, w którym marka zaczynała swoją działalność, do blisko 21 milionów aktywnych użytkowników. Lider branży gamedev w Polsce. w ramach projektu zespół TSG stworzył nową odsłonę gry „Electro Body”, przygotował materiały dla uczestników, wsparł nas merytorycznie i pomoże w wyborze zwycięzców.
Czołowy serwis o tematyce gier wideo, publikujący branżowe artykuły, komentarze i recenzje najnowszych tytułów. Działa w myśl idei “portal to ludzie, którzy go tworzą i ludzie, którzy go czytają”.